Søke barnehageplass hos oss?

Vi ligger til i Sommerskaret i Kabelvåg, med nærhet til vakker lofotnatur. Barnehagen har et stort og variert uteområde som gir barna mulighet til allsidige og gode fysiske utfordringer. Vi liker å jobbe kreativt og å la barna utfolde seg gjennom bruk av forming, drama, sang og musikk. Hos oss er lek og humor en viktig del av hverdagen! Barnehagen har 2 avdelinger, småbarn og storbarn. Vi har egen minibuss som kan ta oss med på litt lengre turer i den fine naturen rundt oss. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Frist for å søke barnehageplass er 1. mars 2022. Det er elektronisk søknad for samordnet opptak i alle barnehager i Vågan (Private og kommunale)
Søk via Foresatteportalen for opptak i barnehage og SFO: Vagan.kommune.no

Søknadsfristen 1.mars gjelder også for søknad om endring av plass eller bytte av barnehage. Dette må også gjøres via Vågan kommunes sin foresatteportal.

Vær oppmerksom på at søknad om bytte er bindene! Får du innvilget bytte av barnehage, mister du plassen i den barnehagen barnet ditt har plass i dag. Husk også at allebarnehagene har oppsigelsestid.

via Vågan kommunes sin foresatteportal.

Vær oppmerksom på at søknad om bytte er bindene! Får du innvilget bytte av barnehage, mister du plassen i den barnehagen barnet ditt har plass i dag.  Husk også at alle barnehagene har oppsigelsestid.